Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Myself in some words

Λοιπόν. .. μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσω και για μένα 


Δεν θα πω πολλά άλλωστε μου ήταν πάντα δύσκολο αφού το έχω προσπαθήσει ελάχιστες φορές και αυτές χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία...
Καταρχάς είμαι αρκετά αντικοινωνική .Δεν κάνω φίλους εύκολα και δεν μπορώ να πω ότι μέχρι τώρα έχω νιώσει το αίσθημα της πραγματικής φιλίας αλλά κάνω παρέα με άτομα που εκτιμώ πολύ 
και νιώθω ότι με γεμίζουν.
Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία (και ειδικότερα οι ξένοι πεζογράφοι) ενώ μισώ τα οικονομικά και ότι έχει να κάνει με αυτά (συμπεριλαμβανομένου και της καθηγήτριας που μας κάνει Αρχές οικονομίας)
Αυτό που με κάνει να "ταξιδεύω"και να ξεχνιέμαι είναι η μουσική και ο χορός και τα 2 είναι πράγματα που δεν θα μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτά.
Μισώ τις Κυριακές ενώ λατρεύω την θάλασσα ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο
Είμαι αρκετά μπερδεμένη με το τι θα κάνω τελικά στην ζωή μου αλλά αρκετά σίγουρη ότι θα το βρω το μόνο που χρειάζεται είναι να φύγω από αυτήν την χώρα...
Πιστεύω ότι αυτά ήταν υπεραρκετά για να μάθει κάποιος λίγες πτυχές του εαυτού μου 




Τα υπόλοιπα στην πορεία...:)




http://www.youtube.com/watch?v=I5mTtL2OZjo&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου